marți, 7 februarie 2012

Bryndzové Pirohy

Sau gnocchi cu brânză de oaie

Acesta este un preparat slovac după care mă dau în vânt! Încă de când am mâncat Bryndzové Pirohy prima dată, a intrat în topul preferinţelor mele. Ingredientul principal este bryndza, un fel de brânză specifică slovacă, o brânză cremoasă de oaie. Din păcate, nu se găseşte în România, dar am improvizat puţin :) Am amestecat telemea de oaie cu puţin lapte.
Ingrediente
4 cartofi
2 ouă
Faină cât cuprinde
350 g telemea de oaie amestecată cu puţin lapte
Sare
Bacon
Smântână


Cum procedăm?
Curăţăm cartofii, îi tăiem în două şi îi punem la fiert. După ce sunt fierţi bine, îi zdrobim şi îi amestecăm cu mâna împreună cu ouăle, o lingură de sare şi puţină făină.

 
Amestecăm până zdrobim toate bucăţelele de cartofi. După aceea, adăugăm făină până obţinem un aluat bun de întins (eu cred că am pus vreo 500 g). Întindem aluatul şi tăiem cercuri.


Umplem cerculeţele cu puţină brânză şi formăm perinuţe. Aveţi grijă să le sigilaţi bine ca să nu se desfacă la fiert. 


Le punem la fiert având mereu grijă să nu se prindă pe fundul oalei. Când se ridică la suprafaţă, sunt gata.
Se servesc cu smântână şi bacon prăjit. Poftă bună ! Eu sigur am avut :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu